Nu har jag målat fåglar och fåglar C:

Suttit och målat på en bild nu den senaste timmen.
Iza åkte ju hem för att laga en hästhage ( :P ) ..

Men men, bilden..
Jag suger på att måla men tycker att det är kul så jag hittade en fin bild och målade av den, inte la över asså utan kollade och målade som det såg ut. Blev ganska nöjd.


Det e en bild på Angry birds och Blue och hans tjej( från filmen RIO ( SOM ÄÄÄGER ) ).


Orginal:



Min bild:




Sååå.. Tycks? Ni får järna skriva en liten kommentar eftersom det gör bloggandet mycket roligare.
Ni kan även " skriva av er " om det är något ni skulle vilja se att jag målade. Kanske har du en bild på något på din blogg och vill att jag ska måla av den, då visst C:
Bara skriv så gör jag det, iaf det mästa. Annars skriver jag av mig till dej ;)


Men vi hööörs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0