Manga grejjs ( töntigt? )

Asså jag har gjort det här förut, när jag lägger upp en manga bild och skriver vem jag tycker att det påminner om. Asså visst, ni får tycka att det e töntigt, men jag tycker lixxom att bilden har en auora och typ att en annan människa(som jag känner ) har samma. Och tyckte vell att jag kunde lägga upp då..

Sen kan ni ju kommentera om ni tkr att t.ex bilden som jag valt till mej e för snygg för att vara till mej, skriv det då.

Sry om inte alla kmr med, et inte vilka som läser och kan ju inte sätta fel bild till fel pers ;)


Lina


Alicia



Johanna


Sara



Malin



Alex



Jaag :)



Byeeeee

Kommentarer
Postat av: Lina

nöjd med min ja! :D <3

2011-10-30 @ 21:38:12
URL: http://linawalther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0