Hej svejs!

Som sagt så bloggade jag ju inte igår, kom hem halv tio och måde as illa så jag gick bara och la mej.
Men i hade kul på stallet. Det ar jag, Cicci, Iza och Ellen. Först så typ satt alla och flumma i caféterian, sen så började vi planera våran för halloween ( som kommer bli awezuum (A) )och sen när Iza och Cicci red så satt jag och Ellen och flumma.
Efter när Iza och Cicci ridit klart och Ellen åkt hem s spelade vi in super kuliga videor, ska se om jag kke kan få upp dom här ngn dag, men vet inte.
Det var iaf jätte flummigt.

Idag har i typ gympa och no och svenska och SO tror jag :P

Ska typ gå om 10 minuter, så har ett tag kvar hemma, asså jag har börjat gå upp apa tidigt. Ingen aning varför, jag menar jag brukar inte gilla att gå upp tidigt, fast det e ju skönt att få skriva ett inlägg innan man sticker till skolan. Aja, vet inte, tror inte att jag pallar skriva mer.
Asså igår morrse skre jag oxxå ett såhär långt inlägg och sen precis innan jag pubbar det så blir det att internet har slutat fungera och jag startar om och då finns inte inlägget kvar! INTE ENS I UTKAST!! Snacka irrad jag blev :C

Tror jag hinner skriva ikv oxxå <3
Ska ju till stallet och rida idag, har markarbete. Ingen aning om vem jag ska rida eftersom Oscar har tappat en sko, men aja.
Höööörs <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0