heey

Red igår då, det gick as bra! Fast vi hade dressyr igen för att vi hade vikarie för att Isabell va typ sjuk.
Men iaf, efteråt så var det ju öppet hus.. Hehe, jag skämmde inte ut mej, nej väääärkligen inte :P
det va när vi sjöng, man hörde typ bara mej och vi fick lite problems (A)Heehe lägger upp en video senare;)
Och sen ( jag hade hoppat runt lite där inne som jag alltid gör ) efteråt sa min mamma bah, gör du alltid sådär?? Det e ju knäppt, sluta med det. man bah.. Okkkeeeey ?

Hehhehehehe

Idag ska jag åka på tjejkvällen i huddik med mamma, så ska snart göra iordning, sminka mej, fixa håret, amta kaninerna och så...

Bjussar på bild på mej ( vem annars? ) :D



Byeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0