Hemma <3 !

Nu e jag hemma från strömsholm och kan inte prata, men det e ju inte så konstigt eftersom jag ar förkyld när i åkte och hade ont i halsen och på hem ägen sjöng vi HELA vägen hem XD Flummigast.

Låtar vi kom på ( gjort om andra ):

1.Du e så söt min kära lilla ponny, du e så fin min kära lilla häst, du säger ingenting min kära lilla ponny, men du är den som hoppar bäst! DKRS!

2. dkrs i mitt hjärta, låt oss få hoppa nu. Med våra glada små hästar, hoppar vi högt upp i skyn.

Sen uppnade Isabel takluckan och vi skrek dkrs och sträckte upp händerna.
Sen när i kom in på stall planen precis när dom i andra bilden hoppa ut ställde vi oss upp och sjöng alla låtarna XD

Hahaa


Aja, ni får se bilder sen..

Nu sitter jag och dricker min goda pucko och kollar på Vampire diaries <3

Se YA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0