I wont bee happy. But I´m not!

Det finns bara en kille i mitt liv. Han heter Kevin, men är tyvärr 12år.
Han har redan flickvänn och typ hela skolan tycker att han är söt. Så om han skulle bli singel så tror jag inte direkt att jag skulle vara med på hans lista över snygga tjejer! Vem vill vara ihop med mig? jag har alltid varit och kommer att förbli singel. För jag menar, att jag har varit ihop med en kille i 3.an för något år sedan räknas inte. Jag var lixom aldrig kär i honom.
Men iallafall. Kevin, min hopplösa kärlek. Vi har iallafall pussat varandra, på KINDEN! Men det var såklart för att vi körde sanning eller konsekvens.
Sen är såklart jag så feg att jag inte vågar berätta. Inte ens skicka ett sms och berätta, även fast han inte har mitt nummer.
I hate myself!!!
Snälla, vad ska jag göra?!
Hjälp mig!


// The lonely girl


Ps. Tyvärr ingen bild på Kevin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0