Hej då 2012

I måndags så var det nyårsafton, den spenderade jag med min familj och Malin, gud vilket ös! ;) Dock somnade alla utom jag vid 3 tiden så då var det bara att lägga sig om man inte hade velat sitta helt själv :P
Sen så tycker jag att 2013 har arit bra. Malin har åkt hem, men Cicci och jag hittar på 100000000 roliga grejjer, bara idag så ska i in till huddik och kolla slutrean, sen äta sushi, gå på bio(berättelsen om Pi) och slutligen ha övernattning hos henne, bättre blir det inte ;)
Men 2012 har varit helt underbart! Massa tid med vänner, jag fyllde 13, fick en systemkamera, färgade håret i roliga färger, åkte runt halva europa i tåg, gick på horse shows 20år jubeleum och MASSA MER! :D Supernöjd.
Nu hoppas jag att 2013 ska bli lika fantastiskt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0