Oh no, monday again :P

Usch! Är värkligen astrött! Råkade försova mig imorse så kom inte upp ur sängen förräns 10 över 7 och min buss går 20 i 8 :P Så han baa klä på mig och fixa smink sen fick jag borsta tänderna och gäkta till kaninerna :P Skoldan gick rätt fort, vi hade mentorstid, matte, håltimme :)<3, språk och en fummig syslöjdslektion. Jag, Emma och Jonsson sydde grejjer sov vi klädde på oskar, det blev ett par tarsan (leopardmönstrade) stringkalsonger, ett pannband och en mantel. Har bild på mobilen, men orkar inte föra över så ni får föreställa er det istället. Asso kalsongerna över jeans :P
Men sen har jag fotat mina andra kaniner idag och han precis in innan det började spöregna. Nu har jag pluggat lite och ska strax sova.
Go´natt <3
hollister<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0