Just nu mår jag piss

Hej! Har haft en asgrymm helg!
 
Gick på marknaden på fredagen med Cicci o ellen och köpte ett fjäderörhänge och ett lill wayne lille, sen åkte vi karuseller konstant(bara sånna som snurrar runt runt apa fort) från typ 5-22 :P Mådde asilla på kvällen och vi somnade typ direkt hemma hos ellen.

Igår fick Ellen hem sin häst, Bonnie och hon är ursöt! En fux som är 23 år men beter sig som 10. Jag o ellen fixade med henne hela dagen och sen på kvällen åkte vi på ellens moppe dit och hon red med cicci.

Imorse vid 7tiden åkte vi moppe till stallet igen, höll på att frysa fingrarna av mig (:P) och vi släppte ut hästarna och gav dom mat. Sen åkte vi hem och åt frukost och spelade guitarhero till klockan 12, då fick vi skjuts till stallet och ellen och cicci red. Samtidigt gossade jag med Walle(sandras häst) som har skurit upp benet på en grej i hagen, jag gick runt med honom och sånt tills vetrinären kom. Då åkte jag hem och typ klippte gräset.
Nu har jag nyss fått reda på att min söthäst Ellie på ridskolan ska säljas(tror dom), kommer inte vilja rida utan henne där, hon är min ögonsten och skulle göra allt för att få henne. Men har inte råd :(
Så nu är jag typ ledsen och sitter o hoppas att ridlärarna ska ångra sig och behålla henne.
 
Bild på Bonnie<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0