Glassdags :D

hihi, nu sitter jag o svullar glass. Idag har vi typ haft idrott, språk, matte, svenska och elevensval. hehe, det var ¨så flumm för på gympan så råkade jag fälla en kille(i mitt lag :P) och sen i korridoren "råkade" jag fälla en kille i min klass xD haha
 
PÅ elevensval så har jag stallet och idag skulle vi ta in hästarna o rykta dom och sen fodra, nästa gång ska vi mocka hagar, sen ska vi få rida och vi har skrivit önskemål på vad vi vill göra och jag,cicci o ellen hoppas på horsemanship :D
 
Varför har jag inte skrivit på ett tag? Jo, fatt jag är i skolan länge och sen är jag i stallet eller hoppar med kaninerna och gör läxor. Tisdagar kommer jag nog inte blogga så ofta på för då har jag ridning o komme rhem vid halv 10 och på onsdagar kommer jag också hem då för kaninhoppträningen i hudik slutar vid 8. Sen blir det läxläsning övriga dagar och på helgen så är jag med kompisar också.
 
Imorgon blire hudikmarknan, kommer bli grymt!
Men kommer hem först och då hinner jag nog blogga.
Puss höres <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0