@Stockholm, Malins place

Hej alla! 
Igår åkte jag buss i 5 timmar först till hudik o sen till stockholm, så gårkvällen tillbringades med min älskade mormor. Imorse tog jag en dusch o sen har vi varit o kollat lite i centrum. Sen åkte jag till min älskling Malin! <3 
Vi har kollat på LOL och ätit o snart ska vi upp till ica o shoppa ben&jerry´s och kolla på The human centipie(stavning :P). Imorn ska vi in till stan o kolla in Madagaskar 3 o shoppa, kommer bli azum. Tror att vi ska fota sen också :) 
Hihi, men aa, jag har kollat på Malins bilder o hittat lite störda bilder på mig som jag bjuder på bara fatt jag inte e så aktiv på bloggen. Njut så länge det varar, det ska inte bli en vana ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0