Hemma efter en underbar kväll! :D

Hej! 
Nu har jag kommit hem efter tävlingen! Har varit så himla kul! 
Ellie va lite bråkig, men vi gick ändå felfritt o väldigt fort, hade det inte varit en clear round så hade vi nog fått en placering ;) 
Haha, men när vi hade ridit klart banan så böjde jag mig ner och klappade henne på halsen medans dom applåderade och hon sprang, o helt plötsligt så gör hon ett jätte stort bocksprång så jag flyger framför sadeln o e jäääääätte nära på att ramla av, men lyckas krammla mig upp. Hahha, hädelse for life. Nu vill jag spara ihop 18 000 o köpa Ellie, wish me good luck.
 
Pappa ska lägga upp video när jag rider på facebook så kan länka videon här när den kommer upp ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0