Min helg

Hej babes! <33
Har inte skrivit nu i helgen(eller på ett tag). Men sov hos Cicci i Fredags, först var vi på stallet för Jonsson fick sin första ridlektion och jag var ute och gick med Mr Bean. Sen blev det en kväll med massa skitsnack och movie time! ;)
Haha, sen igår typ var jag tvungen att gå ut med vovven på långprommis och sen götta jag ner mig i sängen och kollade på vampire diaries och svullade en stor bunke chokladpudding :3
Haha, idag kom jag upp ur sängen vid 2 och då gick jag och pappa ut med Foxy och sen har jag städat lite i mitt rum :D Haha, känner mig sjuuukt duktig (A)
Men imorgon måste man dra sig till skolan igen, får se hur mycket jag orkar :P
Har kollat på solsidan nu och tror jag ska checka Williams lista på SVT play jao!
Godnatt! :)<33
 
 
Ps. Ni har väl inte missat Ciccis blogg http://www.fuckoffandrun.blogg.se där jag gästbloggar ibland?
 
Blir arkivbild
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0