Hallooo

Hej, har varit på stallet idag o först så red jag, Simone o Emma Windy i vit klännig och man kan ju säga att hon bockade en hel del. Men jag föll ju bara av en gång ;) haha
Sen så var vi på något möte på ede o träffade dom nya mentorerna och skrev på pappaer om att vi inte skulle hålla på med tobaks fri sak.

Nu e jag apa glad fatt OMG jag har fått en boddy splash av mamma från inget mindre än VICTORIA´S SECRET!!!! :OOO OMG jag dööööör!
o juste, innan jag åker till usa ( eller tidigare) så ska jag få beställa därifrån eftersom mormor har en kompis i alabamas o då kan grejjerna skickas dit o antingen hämtar jag det där eller så skickar HON det till mig! Asa glad för snart ska jag shoppa sönder på victorias secret <33

Haha, aja. Hästbilderna kommer upp imorn, men här kommer ett smakprov ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0