Nu får jag skärpa mig o blogga lite!

Sry srysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysrysry....osv

har inte orkat blogga

Men var på blancas "fest" igår och det var bara jag, fanny, blanca, ronja och simone där(och olivia i 20 min) så ja, det var inte så festigt. Men hade kul med alla brudar :)

så kom hem vid halv 12 igår och somna väll typ direkt och sov länge imorse.
Sen så har jag bara legat i soffan och kollat på film eller legat i sängen och läst. Kul dag lixom.

Fast nu på kvällen träffade jag Fanny, Simone o Emma i kke 20 min och var tvyngen att ta på mig ordentliga kläder än den gigantiskt stora Miami beach tröjan jag har lånat av pappa ;) hhehehehehh USA<3


Men sen så e jag sjuk oxo, så ska tare rätt lungt imorn oxo, men på måndag drar jag in på stan o shoppar! :D yäää! Ska iaf köpa en ordentlig foundation då ;)

Men meeen, nu tycker jag att jag har skrivit tillräckligt så bye bye sleep sweet! <3333








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0