Nu är jag här :D

Hej allesammans! :D
Nu sitter jag med datan hos mormor och kollar på TV :)
Har hittat sladd till min kamera så överför ca 10000000 bilder nu.
Men har tänkt såhär, ni behöver inga bilder från min klassresa för bilderna var så tråkiga och jag har redan skrivit vad jag gjorde där så det behövs inget mer(om ni inte tycker som mig skriv).
Men det blir andra bilder så oroa er inte för att det ska bli tråkigt.
Och som Malin skrev så har hon blivit gästbloggare på heltid vilket betyder om hon anser att det blir tråkigt om jag inte skrivit på ett tag så kan hon skriva eller om jag inte har tillgång till att blogga, så nu blire mycket skrivande :)

Hörs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0