Ridig Onsdag med Oscar och Windy :) <3

Åkte till stallet idag då, och först så badade jag och emma i snö :P
Film finns på facebook för intresserade.

Sen så red jag och Simone barbacka på Windy, hon halkade runt på utebanan och var jätte pigg ( henne kanske jag ska rida imorgon oxå :)).




Och sen hade jag hoppning på min ridlektion och red Oscar, var ganska osäker eftersom varje gång jag har sett någon hoppa honom så har dom rammlat av ;) Så därför blev det vell att jag drev på lite för mycket, men det gick jätte bra annars och jag rammlade inte av ;) Snälla Mummzan tog lite kort som kommer här, dock blir det dåliga bilder i ridhuset, men fixade till dom lite :)





Så, det var allt. Men som sagt så kke jag ska med Simone till delsbo imorrn och rida Windy.
Men bloggar på kvällen ändå ;)

Herrå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0