Idag och imorgon

Idag i skolan så hade vi nån tema dag med temat TID och en uppgift var att vi skulle skriva vad vi tyckte tid var
Jag älskade min " tid finns inte, det är bara något som fysik-gubbarna har hittat på" ;)

Sen så hade vi badminton turnering(bilder imorrn) och jag kom 4a, grattis vinnarna! :D

Och sen så har jag ridit oxå



Imorn så åker jag direkt till huddik efter skolan och shoppar lite och sen möter jag Malin på stationen när hon ska komma, för hon kommer imorrn!! :) :) :)


Puss o Kram från Elin och cupcake pyjamas

Kommentarer
Postat av: Molly och Ebba

Sv: tack. Ja allt är bra hur är det med dig ;)

2012-03-01 @ 15:31:07
URL: http://mecandyy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0