7 kaniner och ett kök

Sååå *pust och stånk *, nu har jag jag och mamma burit in alla kaniner i köket :3 Hehe, 4 kaniner på köksbordet och 3 på en soffa. Sexit asså. nej men asså det e -22 ( om inte mindre ) ute, så jag och min (kaninälskande) mamma bar in alla. Haha, mamma sa att dom skulle dö om vi inte gjorde det, bara fatt dom inte har något hö :P

Hihi, men idag har jag, gissa vad?!! Joo legat i min säng och kollat på my little pony, friendship is magic seson 2 part 3-9 :3 Hehe, snacka no life. Men har man kompis förbud så har man. Fast träffade ändå Simone, Blanca, Ronja, Erik, Emil, Richard, Alex och Danne igår hemma hos mej. Vi va i konferansen och sjöng, eller ja, vi tjejer och Erik sjöng ;) Hehe, fast Mummzan, Blancis, Ronja, Erik, och emil gick till pizzan tidigt så jag, Rikky, Alex och Danne va i konferansen typ 2 timmar själva och pratade och pajade vaser ;P

hehee..


Men men, bakade bullar också med mamma som vi ska sitta och smaska på framför melodifestivalen ikväll :)




God fortsättning! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0