Nu äntligen är det jul igen och det är = jullov!

 
 
Så, igår, Fredag gick man äntligen sista dagen i skolan år 2012 och fick första betygen, ganska besviken eftersom jag bara fick ett A när jag har jobbat hårt, speciellt i Religion där jag skrev 10(!!!) A4n om kristendom och bara fick ett C! Men men, får jobba hårdare efter lovet, inte tänka på det nu. Idag har vi bara städat hela dagen och sen på kvällen så kom min farbror med sin fru och mina små kusiner :) Imorgon kommer resten av släkten, nu jävlar blire första julen här uppe i snökaoset! ;)
Haha, men det blir bra. Jag ska ha en svart klänning och möstrade tajts på julafton, så det blir säkert perfa. Imorn drar jag och kussarna oss ut och åker pulka, och så städas det lite till innan farmor kommer så att hon inte slår ihjäl oss pga allt stök ;) Hahha XD Men puss på er bästa, det här året har jag haft så otroligt många fina läsare och jag hoppas att ni följer mig 2013 också. :**
Suttit och redigerat en bild sen i somras och fått den se lite vintrig ut, lyckades någolunda tyckerja ;) Haha, snacka brist på snöbilder ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0