Söndag kväll

Har kommit hem från helgens läger. Har haft jätte kul! Vi har ridit, skött hästarna, berättat spökhistorier och kollat på twilight filmerna = en perfect helg ;)
Haha, nu kollar jag på amazing race och sen ska jag sova för jag är skittrött!
Imorgon ska jag till skolan och efter går jag direkt ner till stallet, dom har öppet hus som börjar klockan 5 med gratis ponnyridning och gratis hästochvagn tur så jag,cicci o ellen ska dit och visa upp kaninhoppning.
men aa.
Sen bara måste jag skriva hur glad jag blev när jag kommer hem idag och hittar the hunger games på bordet! :D Ska kolla på den någon dag med pappa(får inte öppna den själv :P) och sen kommer jag typ glo på den varje dag :D Löööv it!
 
Puss go´natt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0