Sommar sol :)

Nu lyser solen på och det är väl runt 20 grader ute, jag tycker att det är hyfsat kallt, men jag är ju van med 40 nu så ;) Har varit ute och plockat hallon idag och fixat lite här hemma. Imorgon så ska jag till Simone i delsbo och träffa henne o emma och kanske fler och vi ska på crusing.
 
Var ett tag sen Klara skickade in kommentaren, men svarar nu: Jag har inte hål i näsan, på bilden du såg så var det ett sår, det står om det längre bak. Tack för att du läser min blogg, kunde inte hitta om du hade en blogg, men om du har det så får du gärna lämna en kommentar till så kan jag kika in ;)
 
Nu ska jag börja ladda över bilderna från semestern så räkna med några ikväll ;) <33
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0