Nu känner man att livet är tbx :)

Japp, nu har man börjat gå till skolan igen och träffat alla vänner, varit på stallet och ridit, med NY ridlarare(som dock pratar skånska så jag måste anstränga mig för att fatta), och såklart alla roliga sms!

Dock inte dom med alla svar HAHA :P

Hehehe, imorgon så har vi en weard dag i skolan, med påskpyssel först, sen så har 6orna fått planera in några stationer med olika grenar och jag ska stå vid en station när man ska ha en sked i munnen och balansera ett egg på den. Jag kommer asgarva när dom tappar egget och geggar ner sig :D

Hehe, sen när jag kommer hem så ska jag packa väskorna, fota påskbilder med kaninerna och gå på prommis med foxy och sen, DRAR JAG TILL STOCKHOLM!!! :D

Har tänkt på en kul grejj också. Malin (som ni ser mycket på bloggen) ska till grekland på fredag(?) och då antar jag att hon kommer ha med sin kamera, så jag ska be henne att skriva ett blogginlägg när hon kommer hem därifrån och lägga upp massa tusentals bilder. Hehe, fast jag har inte frågat än :P <3

Men men, skriver innan jag drar till stockholm imorrn ;)


Puss, hörs <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0