Nu blire bloggning :D

Hej alla! Nu har det inte hänt något på väldigt länge, men min data funkar delvis nu, men jag ska köpa en extärn hårdisc(stavning?) som jag kan flytta bilderna till innan jag kan ladda över nya, eftersom datorn blir otrooligt seg nu och det tar typ en halv-1 timme innan den startar så att man kan logga in :P

Men men, vad har hänt nu när jag inte har bloggat?


Jo, jag har gjort typ samma saker som vanligt, men varit med Fanny mycket och igår var vi i sundsvall o shoppa. Jag köpte ett vitt linne, ett spets linne, ett svart linne, brun utan sol och ett nattlinne ;) Hihi

Imorn så äre Valborg och då så blire vilt ;) Haha, närå, men ska vara med Fanny, Blanca, Emma, Andre, Alex o kke Simone O Klara. Så aa. Bloggar kke senare med om inte datan laggar upp sig ;)

PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0