Justin Bieber...

Tjoobre alla ;) slagga hos en kompis igår och har nyss kommit hem xP
Jag tänkte ta upp en sak som jag tycket ENORMT töntigt... - nämligen foton på facebook som driver med Justin Bieber. men det är inte fotona som jag stör mig på, utan kommentarerna de får att alla Belibers.
Belibers kommentarar alltid saker som "Låt Justin vara", "Ni är bara anundsjuka på honom", "ere flickvänner vill ha Justin mer än er", "ni är så omogna" bla bla bla osv.
jag förstår inte att de ska vara så svårt för alla belibers att inse att Justins "haters" inte bryr sig ett skit om era
kommentarer ;) det är ju lixom det som gör det roligt att driva med Bieber!
dessutom tycker jag att det är väldigt konstigt att vissa belibers kallar de som tycker bilderna är roliga avundsjuka! Jag menar, Justin Bieber är inte den enda kända människan på jorden direkt ;) Om man driver med en annan kändis får man inga sådana kommentarer!
Att kommentara saker som "Ni är så omogna" tycker jag också är fel, de utrycker bara sin åsikt om Justin Bieber på ett skämtsamt sätt! I sådana fall är de belibers som kommentarar det lika omogna  eftersom att de också har en åsikt om Justin. Fattar ni vad jag menar?
något som jag även stör mig på är att vissa tror att alla tjejer gillar Justin Bieber - vilket inte är sant. Personligen tycker jag att alla justin biebers låtar är dåliga förutom möjligen INTROT i boyfriend ;) Jag tycker heller inte att han är snygg då jag som många "haters" tycker att han har ett VÄLDIGT femininskt utseende ;)
så Belibers, TAGGA NEEER LITE ;)
hahahahha lol
// Malin <3<3

Kommentarer
Postat av: Paula - mode, tips & webbdesign

Fin blogg! Allt bra ? :)

2012-04-14 @ 19:56:19
URL: http://paulamoisiolas.blogg.se/
Postat av: Foto - EmoSuss

Sv: Tack!

2012-04-14 @ 21:39:39
URL: http://emosuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0