Godisdagen :)

Idag är det lördag och halva dagen låg jag bara i soffan och kollade på datan. Sen så åkte jag, mamma, pappa och foxy till avholmsberget och gick en jätte lång prommenad vid någon konstig sjö uppe på berget och runt i skogen och massa sånt, det kommer ni få massa bilder från imorn.
Efter det var jag med en liten tjej som heter Nora, vi typ hade kottkrig och kollade på smartare än en 5e klassare.
Nu sitter jag och familjen och kollar på John Tucker must die. Det är en askul komedi om tre tjejer som är tsm med samma kille, o sen får dom reda på det. Efter så får dom hjälp av en tjej att göra honom till åtlöje osv, asbra! Ett måste se :D


Men, nu ska jag kolla. Hörs :)<3




haha bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0