Tyskt innlägg :D

Har jätte kul här! And i vill give tou some översättning :D<33


- Ich liebe dich = tyska
- I love you = engeska
- Jag älskar dig = svenska

---------------------------------------

- Ich vermisse dich
- I miss you
- Jag saknar dig

-----------------------------------------

- Pferde      - pferd
- Horses      - horse
- Hästar      - häst

--------------------------------------

- katze
- cat
- katt














Taack för mej! Kke lanar datan igen ngn dag. Men vet inte, blir iaf inte bilder innan jag kommit hem ;) <33333333
Ich vemisse dich <3

Kommentarer
Postat av: Lina

länktävling på min blogg. Anmäl dej gärna! :) <3

2011-09-16 @ 22:09:59
URL: http://linawalther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0