Trött chey..

Nu e jag hyfsat trött. Idag har jag ju varit i skolan först och sen när jag kom hem så städade jag skrivbordet ( som var FULLT med papper och block ) så att jag bara har pennor och datan på det och sen så nyss så har jag diskat.. HELT SLUT!
Ska vell sitta lite framför TVn ikväll med famlijen och svulla lite chips.
Imorrn så ska jag vara stallvärdinna på DKRS och sen åker jag och Ida(som är stallvärdinna med mej) till huddik´och shoppar lite :D Hihi, kommer bli awzuuum! Men asså tror inte att jag pallar skriva mer nu.. Ska vell bara kolla lite fler sidor innan jag stänger av. Och juste, Ida sover här imorrn oxxå.. Fast tror inte att vi " klär ut oss " då ;P Heheehehe...

Har annars haft ganska bra idag, har dock mått lite illa den här veckan. Ont i magen och så.. Men ni tjejer kke fattar(?)..

Aja, kollade lite på gina och lindex webb och hittade fiiiina saker jag vill ha. Ska ha med mej 1000 spänn imorrn :D

Men hej då för idag C;





♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Lina

SV. haha, lungt! ;) <3

2011-10-14 @ 22:38:33
URL: http://linawalther.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0