Nu ska det bli ändring!

Asså jag fattar at det inte är många som läser bloggen, jag skriver ju lixxom inget intressant. Det är mest bilder och massa tråkit bjabs. Men sammtidigt vill jag inte skriva om såhär bah idag hade jag matte svenska och NO för att jag vet inte om jag tycker det är så kul. Jag vill få lägre inlägg med mer intressanta texter. Mer inväcklat lixxom, känslor och allt sådant.
Vill att ni ska fatta hur jag känner och va jag gör, inte många får veta sådant och det kommer göra att man "återvänder" till min blogg för att läsa mer.
Asså visst, allt kommer jag inte nämna. T.ex vem det är som gnager i mitt huvud nu och gör mej j***igt depp p.g.a en grej som hände igår som jag inte tänker ta upp nu.

Men vill ha mer inlägg i den här längden, för det är ju inte så kul att läsa Sjuttio-femton rader.

Aja, nu kollar jag på TV och typ dör.
E fett depp, vet inte om jag pallar att gå till skolan på måndag och träffa honom.......

Ska till Cicci lite senare, eller ja, hennes kaniner. Hon är på konfa läger och jag ska ge dom mat.

Höörs ikväll tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0