Min bok (A)

Som säkert ingen vet så åller jag på att skriva en bok, spännande spännande.. Hehe.. Men iaf så tänkte jag att ni kke ville läsa lite så jag ger er ett kapittel som bara 2 människor har läst innan :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2.

Det var iskallt vatten som forsade ner för min rygg. Jag kännde huden noppra sig men brydde mig inte. Allt jag tänkte på var att han var med henne, stockholms största bitch. Fattar inte vad alla ser i henne. Visst, hon har stora bröst och så men hela hennes face är ju fullt med finnar och hon har så himla äklig attityd så man vill spy. Hon har säkert en decimeter brunkräm istället för finnbortagningsmedel, men hon kanske har krämen för att hon kaktiskt tycker att det är snyggt. Jag vet inte, och jag bryr mig faktiskt inte. Bryr mig inte ett piss om henne, eller joo. Men bara för att Collin helt plötsligt har fått så jävla starka kännslor för henne och helt plötsligt kysst henne.

Jag stängde av duchen och klev ur och torkade mig lite. Sen tog jag på mig tofflorna och pydjamasen och gick tillbaka till min dator. Min Sarah hade loggat in på msn och jag skrev ett snabbt hej medelande och fick snabbt ett tilbacka.
Sammy säger: Vad hittar min lilla söta emo chey på idag då?

Sarah säger: Inget speciellt, typ dunkar musik så att morsan får hyper damp. Sj lilla gulliga sak?

Sammy säger: Hatar livet och har nyss duchat is. XC

Sarah säger: Vad har hänt :O?

Sammy säger: Collin e tsm med söder horan.

Sarah säger: SARAH LUNDBÄCK?!!?!

Sammy säger: Jupp, mår pizz

Sarah säger: Fattar det. -3- Men finns här för dej bby <33

Sammy säger: Awe <3 Tnx, men tror jag ska offa nu så att man hinner sova lite innan skolan imorrn XP.

Sarah säger: Byeh <3 Cya
Jag stängde a datorn och gick in på mitt alldeles för vita rum. Vita påslakan, vita väggar, vitt golv, vit hylla. Sen hade jag en svart puffig matta på golvet och rosa kuddar. Hur fan lyckas jag hålla rent? Inte en fläck på väggen. Jag satte mig i sängen och bestämmde mig för att måla naglarna sådär äckligt neon gröna och tog fram mitt nagelack. Men när jag hade målat tå fingrar insåg jag att jag det var nagelacket jag fått från Collin på våran tremånaders dag. Gråta var väl det sista jag ville göra nu, hur många tårar fanns det igentligen i ett öga? Ändå kännde jag hur det trängde fram. Vill inte, vill inte, vill inte. Jag gick in på mina föräldrars badrum och kollade i en låda och hittade precis vad jag letade efter. Rakblad..

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tycktes?? Var ärliga, dock inte det bästa kapittlet....


Kommentarer
Postat av: Elin

Grymt gumman! :D

Duktig du är! :)<3

2011-10-17 @ 20:19:25
URL: http://eliinswiing.bloggplatsen.se
Postat av: Jojjan

Sv:Hehe! ;) <3

Bra bok btw! :D

2011-10-17 @ 20:59:18
URL: http://johannaboestad.blogg.se/
Postat av: nellie=)

Jag tyckte iallafall att det var ett jätte bra kapitel=D känns som om jag vill fortsätta läsa:;)

<333333333

2011-10-18 @ 18:12:10
Postat av: Anon

Utseendet är ju faktiskt inte allt. Se logiskt på hela saken ffs.

2011-11-12 @ 01:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0