Hejsan

Herro! Heeehe.. näeh rå Helloj. Men asså han inte skriva igår för att det blev sent ( va på stallet ).
Men idag skriver jag ;)<33

Idag vare utedag och man bah BLÄÄÄ, lixxom svin kallt och jag e ensam gruppledare, vill vara 2!!! :P

Men sen typ va vi i fritidsrummet och bla bla bla.

efter stack jag till stallet och hade ridlektion, fick rida min älskling Ellie <3 Va vell inte så himla easy men men.. C:
Nästa vecka ska jag börja rida Ejtonia igen för hon har gått upp i hull, och sen om det är så att Anja inte kan ha kvar henne så sak jag övertala mina föräldrar att jag ska få ha henne på foder. Hoppas! :)<33


Aja, kollar på TV och svullar lite chips nu..

Natt natt, hööörees imorrn <33






Ellie och Elin ;)




byeeeeeeeeeeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0