Hann vell dåhh

Han blogga ändå eftersom en dum släktign till pappa kom apa tidigt och hämtade mej på stallet :(
Aja, iaf idag har jag ju varit i skolan som en normal människa och träffat vackra människor.
Sen efter åkte jag till stallet, hade as gottit fika ( EN vit choklad, två kinder maxi , en billys och en påse frysna hallon ) :D
Har hafft så himla kul hela dan när jag har gått runt med ett par byxor som har ett GIGANTISKT hål rakt mellan bena C: Men jag hade tajts under, men endå genomskinligt. Man får vell hoppas att ingen kollade :P

Men imorrn så har jag ridning och ska förhoppningsvis hoppa med Loppan C: Då blir jag glad. Sen typ direkt efter så ska jag till skolan för att vi har öppethus och ( hör och häpna ) jag, simone, blanca och ronja ska sjunga upp en låt, för HEEELA skolan! SNACKA PIIINSAAAMMT! Jag kommer typ dö, ska sjunga what are words, orginal av Chris Medina. Sjukt fin låt, när ngn annan än jag sjunger. Men men.. Kanske kan få det filmat så kommer det upp här.

Ska vell boka mej lite innan jag lägger mej och läser. Hihi, det e jobbigt att skriva en bok när jag inte kan skriva på mitt lilla flömmiga språk.


Tack oxxå för alla fina kommentarer om min bok. Bara att kommentera om ni vill se mer, typ första kapittlet eller hela ( som jag har hunnit ), eller ja, vad ni vill.


Sov sött alla <3<33


Bjuder på bilden ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0