Stallet

Varit på stallet idag, det var tävlingar där och jag var Izas skötare.
Hon red Mr Bean..

Här före och efter vi gjorde iordning honom







Och sen klasserna jag såg.

30cm Stilbedömning

1a Plats
Nora och Trolle <3


2a plats
Simone och Windy


3e plats
Ida och Rasmus



50cm tid

1a plats
Elin och Pasadena <333


2a plats
Matilda och Chickison

fin min av Chicki :)


3e plats
Ida och Mr Bean <3


<3333333333333333


2stycke glada vinnare ! :D


Det var allt ikväll, vi hörs imorrn.. Då ska jag och mamma åka och fixa så att vi ska beställa bilder, eller ja, skriva ut elr vad det heter eftersom jag ska memorera mitt liv med ett foto-album, så ska välja ut bra bilder nu resten av kvällen typ.
Hööörs <3

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ps. Ni tröttnar vell inte på att jag skriver om hästar? För det är mitt intresse, men vill ni att jag tar ner på det så skriv en liten kommentar eller mejla mej på [email protected] och döp mejlet till Loov så att jag inte råkar slänga det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0