Jah..

Nu är väskorna packade och jag längtar tills mamma kommer och vi ska packa in i bilen och åka och köpa rese snacks :D

Lääääääänktar =)<3

Heheh...
Ska strax ut och ge kaninerna lite mat, Cicci ska ta hand om dom i helgen och Bo tar hand om Foxy och Katten.
Kommer att sova hos Malin imorrn och sen innan jag åker hem på söndag så ska vi ha bomb it maraton tills typ 3 för då så precis innan vi åker hem så ska vi hem till min lill kusin och fira hans födelsedag och typ fika där, så det kmr att bli kulit. Och det kommer att komma ett Elin & Malins mode2 :)

Så det blir lite bloggande från storstan ;)
Blir dock ingen julshopping nu i helgen utan tar det en annan helg.


Idag i skolan så kom en ny tjej och hälsa på som kke ska börja i 5an, kul kul ;P

Hehe.. Och påtal om stockholm så i förrgår så fick jag en bok av mamma med sanna spökhistorier som utspelas i stockholm.. Tänkte ( då jag har fått önskemål ) skriva en innan jag åker. Så checka nästa inlägg Grå tåget, du kmr rysa ;)


Men annars så kommer jag hem på Söndag natt så bloggar igen på måndag ;)
Vi hörs<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0