en heeelt vaaanlig..

Måndag

Är hemma igen nu..

Har hafft dampigt kul i stockholm, dock blev det ingen E&Mss mode eftersom vi gjorde massa annat kul men jag kan lova att senast på torsdag så kommer det komma MASSA kul bilder och videos ! <3333

Hehe, ni har mycket att se fram emot.


Blir nästan ingen uppdatering idag, men hoppas att ni nöjer er =)
Idag har jag varit i skolan ( som vilken måndag som hälst ).
Sen efter så åkte jag och mamma och hämte ut bilder som vi hade skrivit ut, 331 stycken, hihi 263st var mina =D

Haha, sen har vi städat lite och typ ätit.

Nu ska jag fippla med bilder, imorrn drar jag till stallet. :)


Men nu sticker jag, ha det bääääst =) <3333333333333333333333333333333



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0