Dagen <3

Dagen har vell varit lite blandade kännslor om man säger så..

Va i skolan imorrse och hade bad och va på dansen, sen stack jag till huddik ( tandläkarn ) och ja, idag fick jag reda på att jag ska dra ut 4 tänder och få tågrälls både uppe OCH nere!!!! Ska dra ut 2 på Tisdag, mår illa, det e inte att dra ut dom som gör mej nervig utan att sticka in bedövningen :/

Aja, sen så åkte vi till pappershuset eftersom mamma behövde en ny grej till en av hennes saker och jag fick nya pappaer till mitt fotoalbum efetrsom att jag har gjort slut på alla andra (A).

Aa, sen så åkte vi till Lidle  och handlade mat till pizza och sånt.
Sen kom vi hem och gick ut med foxy och sen så gick jag och mamma och dansa och sånt. Hehe..

Bilder nu då


en bild ur fotoalbumet

prommisen med foxy↓









pizzan



byeee <3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Alicia

Fina & gulliga bilder! :-) den översta: sååå söt! :-) <33

2011-11-25 @ 14:42:37
URL: http://aliciadala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0