Nu har man genomgått en till dag dah.

Idag vah det skola ( blä ) och vi hade vårat första delprov i nationella XP

Efter skolan vah jag med Messan och vi designade kläder = lippte och sydde till vårat märke ME.
Mejla om det e ngt speciellt du vill ha så fixxar vi ( [email protected] ) ;)


Sen när jag vah hemma hade pappa laddat ner demot till Left 4 dead 2 som jag nördade ett tag ( Weee ).
Nu kan jag liiiite mer ( dödade faktiskt en witch OCH en tank, fast på olika omgångar jag dött osv ). Hehe..

Men asså, ngn som kan föreställa sej en emo fjortizz?? Det kunde inte jag så jag testa XD








Daah and sleep nice <3


Ska gå och dansa! ( Party med kinect ). Asså måste få lite kondis och få bort fettet ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0