Elin och Malins mode 2

Keey, nu är det dax för mej och Malin att VARA modeller igen dah!  MISSA EJ!
Ps. Vah kvar i stockholm tills söndag. Så massa bilder och skoj senare sen  <333





Elin " Kolla Malin jag kan hoppa asa högt! "

Min kommentar: Ahaja, sure


Malin " Jag kan hoppa högre! SEr duh, jag nuddar nääästan taket! "

Min kommentar: Sitter inte lampan typ en halvmeter ifrån.



Elin " Hallå Malin! Eru där?? "

Min kommentar: Knappast. Vrf skulle hon gömma sig där nere med dammråttorna?


Malin: "Här e jag! "

Min kommentar: Alla kan vell ha fel?

'
* OMG jag blåser iväg! Men får inte glömma parfym så att jag luktar gott *

Min kommentar: Liky liky


Malin: " Asså jag borde ha vunnit melodifestivalen med min låt Gayboy. Gayboy gayboy you can call me gayboy.."

Min kommentar: Aah.. Du borde ha vunnit.  


Malin: " Åhhh! Laaampy I LOVE U! "

Min kommentar: Ooops.. NU blev det lite barnförbjudet. :o


Elin: " SLÄPP MEJ!!! "

Min kommentar: Ja..juste.. Så ser jag ut varje morron när jag borstar håret XD


Malin: " Men Elin! Vad gör duh?! " Elin: " Övar på magdansläxan! "

Min kommentar: NEJ!! Kom inte nu igen och säg att du vill bli magdansare!!!


Alla blir gammla. Men det hindrar inte shopping..

Min kommentar: Men FY! Jag vill ALDRIG bli SÅ gammal. Det TÄNKER jag inte!


Malin: " Boomp "  Elin: " Malin, jag rammlar ner juh! "

Min kommentar: Weee! Rumpa i profil!



Sötnozar, lova att leva senare idah oxxå och checka bloggen!
Baaych baaych // Eliin & Maliin

Kommentarer
Postat av: Malin

hahaha min gayboy va ju bäst ^^ ;)

2011-03-14 @ 18:32:57
Postat av: Loov

Japp! Helt klart!

2011-03-14 @ 20:08:29
URL: http://loov.blogg.se/
Postat av: Joki

Gayboy!! Me like xD

2011-03-14 @ 21:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0