Malin häär xP

hej hej ^^ som rubriken säger så skriver nu jag bästa Malin xP
Elin somnade nyss, och hon glömmde logga ut från bloggen så jag passar på att hämnas lite från när hon sa till en sjukt het kille att jag gillade honom ;) och hämnas ska jag göra genom att avslöja hennes tio största hemligheter. ( som hon bara har berättat för mej xP )
1. Elin AVGUDAR fortfarande sitt ex.
2. I hemlighet äälskar hon harry potter.
3. hon kollar alltid ner "där" på killar
4. elin tkr att sina egna strumpur luktar gott ( hon kan sitta och lukta på dom)
5. hon tänder på harold ford (indiana jones)
6. hon brukar spela barbie spel med sin mamma på fritiden.
7. hon smygtittar i badrumsskåp hos sina kompisar när hon går på toa.
8. hon tycker att hon är överlägset snyggast på hela skolan
9. ibland sniffar hon socker.
10. hon tänder på sci-fi nördar med llångt hår.
jaa det är nu bara att hoppas att hon inte märker nåt på ett tag ;)
bilden va från förut när vi körde mode med malin, vi fatta inte när vi skulle hoppa såå aa det blev lite fail xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0