Interjuv med mej!

Har hittat interjuver som dagis gjorde med mej och tyckte att det var lite kul, så la upp här.


ELIN 2/5-02  ( sry för dåliga bilder )





Hur ser du ut här? Glad
Vad gör dig glad? När jag har ätit maten
Vad blir du glad av? Åka pulka, När jag skriker, blommorna, när jag skrattar, när jag biter på naglarna, när jag klättrar i klätterställningen hos Mormor
När brukar du vara glad? När mamma, pappa, jag, Rickard, Alice fyller år
Vad gör dig glad? Mamma, pappa, Inger, Annie
Vad gör du när du blir glad? Jag målar och sånt, leker med gardinen i fönstret, jag leker med mina leksaker och min spindel.






Hur ser du ut här? Sur, arg
När brukar du vara sur/arg? När jag var i mexico, jag ville inte klappa krokodilen. Men jag gjorde det iallafall
Hur känns det inne i dig när du blir arg? Ont, det är klor
Vad gör du när du blir arg? Då skriker jag som en vasstand * det är en dinosaurie *
Vad gör dig arg? Pappa * varför * han lurar mig.
Varför blir du arg? Det gör oss glada
Kommer du ihåg en gång när du blev riktigt arg och glad? Jag röt när jag var arg. När jag klättrar på min klätterställning blir jag glad, då är mamma glad. Det är så klart.



TO BE CONTINUED


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0