Måndag = Igag ( tror jag.. )

Idag var det gympa, handboll. Vilket jag suger på. Fast eftersom jag var överspidad så gjorde jag fem mål ( 2 mål i en match och 3 i den andra ), det var lite coolt. För i andra matchen gjorde jag ALLA mål! (Y) MEn vi losade  =( hehe..

Sen har jag varit hos tantlänkarn!!!
Jag dog! Nääääääääästan..
Dom sa åt mig att öppna min stora käft och sen fick jag tugga på alger och nu har jag 4 blå ( BLÅÅ ) gummisnoddar ( GUMMISNODDAR ) påsidan av tänderna ( I MUNNEN )!!! Det e fett scary!
Skaffa aldrig tantställning vilket jag kanske får next week!!

Aja, mitt smile på en bild innan maskinen sätts in! Jag kmr aldrig mer le på en bild ( inte och visa tänderna ilf ).



Jäääätte nice ( Host! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0