26 Februari..

.. föddes 4 små bebbar.

E. Humlevägens Batman


U. Ekfeldkids Hipp


Tyvärr inga bilder på ungarna ännu. =(
Eller jag har, men har ingen kabel till kameran så.. Ni får vänta.
Men om jag ska gissa färger på ungarna så e en blå wienertecknad eller möjligtvis svart eftersom den var väldigt mörk. Sen tror jag att två e antingen havanna wienertecknad eller vita och jag tror att en e blå brokad.


Någon som vill tinga?




Här e nyare bilder på föräldrarna:

Hipp:


Batman:



Och till er som inte är lika stora kaninnördar som jag så lägger jag ut bilder på föräldrarna så att man vet på ett ungefär hur ungarna kan bli och färgerna är det bara att söka på på google.


Bebb-kramisar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0