Mår vell inte toppen direkt.. :P

Jätte kul morgon när man vaknar 12, kollar på klockan och tänker att FN man kommer komma jäääätte sent till skolan och sen känner halsontet, nackspärren och huvudvärken och kommer ihåg att man e sjuk och ska vara hemma.

Slöat hela dagen i soffan, inte gjort nåågot, det jag har ätit idag är ett kinder ägg, men jag e inte så hungrig ändå.

Tänkte resa på mig för ett tag sen med då blev allt svart framför ögonen och jag var tvungen och sätta mej igen, så, inget gjort idag =)

Hihi, men tog lite random kort med min webcam som jag bjussar på ;)

Ska nog till skolan imorrn, och efter det sticker jag till stallet, men skriver kke efter det. Höörs <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0