Idag = en FB dag! ( 14 november 2010 )

Idag fick jag en HEL dag för mig själv och gissa vad jag gjorde!

Hade FF fest? Nee

Kollade på filmer jag inte får se? Nee



Jag slösade bort dagen på FACEBOOK!!!
Fast ijouförsig ( orkar inte bry mig om hur det stavas ) kul, men endå.

Så idag har jag taggat foton, hittat kompisar, chattat och kollat på andras bilder! Jag chattade först med Emelie, sen med Malin, sen med Emma, sen med Nora, sen med Malin igen och sen med Amira XD



Har DU facebook så skriv det i en komentar så hittar jag dig imorrn eller ngt sådant!



Hoppas att ni inte slösat en ledig dag ( om ni hade en ) på Facebook för att det är heltklart värt det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0