Bara 15 dagar... En ynka kändis...

Bara 15 dagar innan jag fyller 11!!!!!!!!!!!!!!!!!
Helt otroligt, jag längtar så!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Eftersom ni säkert saknar veckans kändis så startar jag med : En ynka kändis!!!!!!!!!!!! <33
Det är typ samma sak bara att det inte är en gång i veckan utan kan vara närsomhelst. Tex två dagar irad!





Kändis::


Underbara Chucky!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





Om du inte sett chucky filmerna så vet du vad du ska se i helgen! Han är den underbaraste dockan som finns!!!!!!   Men jag vill nog inte ha honom i födelsedags present.....
Om du inte har chucky filmer så kan du se lite på youtobe.com!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0