BATMAN! <3333

Kan du gissa vad jag ska skriva om?????????



Tror inte det! Hihihi!


När jag nu för ett tag sedan kollade mina mejl så stog det från Batmans ägare att hennes syrra skulle ev till järvsö och då kunde jag hämta hem honom <33

Så jag ringde mamma och frågade om det, hon frågade även om det fanns någon hona vi kunde köpa samtidigt och para dom nästa år. Ägaren sa att Misty skulle gå att köpa. Men Batman och Misty har samma pappa!! ( och kanske samma mamma )! Men kanske Batman!! Imorrn!!

Håll tummarna åt mig!!!!!!!!

Hoppas, hoppas, hoppas!!!........




hihihi!! Batman! BATMAN!! Vill ha honom NU!!








Gissat vilket slags djur jag snackar om??


??????

?????

??????


NEJ!!




Sööt vah??!


Om du inte tkr det behöver du aldrig kolla bloggen igen. Och då menar jag ALDRIG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0