Min pressentation:

Ibland önskar jag att jag kunde vara äldre en 10. ingen tar ju lixom en 10åring på alvar, men jag kan lova att jag är seriös. Men det kan vell inte skada att vara lite flummig??
Min familj kan man inte heller skryta om. En pappa som är lite knäpp ( Men har inget fel ). En mamma som typ bara babblar i telefonen. " Suck "
Våran hund är inte heller någon favorit. Morrar nästan jämt och vägrar att gå på promenad med mig.
Katten är iallafall uppfostrad ( Jag har fött upp honom ). Men det enda han tänker på är mat och kärlek. Fast man ska ju inte vänta sig så mycket, han är ju en katt.
Mina vänner är helt Ok. Men tyvärr är ingen i min egen ålder, bara äldre.
...
Okej bild på mig.



// Elin, en tjej som inte ar fullt nöjd med sitt liv.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Cool bild!

2010-01-19 @ 17:21:16
URL: http://ebbisadventure.blogspot.com
Postat av: Alicia.

Hej Elin!

Fin bild!:)

Vart är den tagen?

2010-01-29 @ 18:00:34
URL: http://aliciadala.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0