" Inget roligt händer! " ( Torsdag 28 Januari 2010 )

Idag hade vi jumpa ( Eller hur det stavas, orkar inte bry mig ). Inne som tur var, men det var bara för att det snöade as mycket ute och så.
Vi värmde upp med evighetsboll, alla vet nig vad det är?
Sen körde vi ambasadören. Det var faktiskt roligt. Vi var tre lag. Mitt lag: Ida, jag, Teij, Lina, Philip och Alex.
Vi fick börja sitta på bänken och titta på. Sen var det vi. Men tyvärr förlorade vi, för många blev brända. :(
Den andra matchen vann vi! xD
Sen bytte vi lag. Mitt nya lag: Ida, jag, Alicia, Nora, Philip, Alex och ngn mer. Kommer inte ihåg vem. Sen duchade jag.. Vattnet var as skönt och varmt. Men tyvärr innträffade katastrof nr 1 på rasten: Mitt hår frös!!!
Då fick jag somturvar gå in och sätta mig i klassrummet!
Sen hade vi tråkig matte ( eller ngt ) Vi såg på film innan vi övade refleckser.
Sen innan lunchen när vi skulle ställa oss i kö innträffade katastrof nr 2: Mitt hår hade blivit as lockigt!!!
Sen så var maten katastrof nr 3. Det var soppa, den luktade tillockmed pyton!
Sen hade li tråkig läxtimme innan bilden. På bilden så måste ALLA göra en modell av sitt hus. Om jag måste förtsätta så dör jag!!
Så mitt hus fick inga skorstenar. xD
Sen när vi hade slutat så gick jag hem och städade mitt rum. Det gick ganska fort faktiskt. Typ bara en kvart.
Nyss kollade jag på dom tre avsnitten som har varit avponnyakuten ( Kollade på svtPlay ). Serien var AS bra!!
Du som läser måste kolla! =)
Vi ses!


// Elin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0