Blir bättre & bättre! ( Fredag 29 Januari )

Hej!
Idag började dagen som vanligt. SÅ trött och vil absolut inte gå upp och sticka till skolan när det är typ 13minus ute.
Och, vi hade utedag!!!
Jag packade lite fika och fixade mig innan jag stack till skolan. När jag kom gick vi direkt ner till skolskogen.
Vi fikade och sen gjorde jag, Cissi, Alicia, Johanna, Lina, Ebba, Teij, Alex och Mesinee en pyramid. Jag stog överst, självklart! xD
Sen skulle 5an och 6an upp på slöjd. Dom retade oss för att vi fick stanna kvar i kylan, men när dom gick skulle vi också upp. Vi skulle jobba med våra modeller av husen. SÅ tråkigt!!!!
Sen lunch innan NO med en film om östersjön. Det var lite kul, för en tjej som skulle berätta om att torsken utrotas nu log HELAtiden! ^^ 
Sen var skoladagen änteligen slut. När jag kom hem fick jag bada fotbad och kolla på TV.
När mamma skulle fila fötterna höll jag mig för skratt, det kittlades förfärligt!
Sen gjorde jag inget särskilt. Var mest online på Chickensmoothie.com! ^´
Nu ska mamma och jag mysa.
Jag kan nog inte skriva i helgen. Bara om jag får låna pappas data. Vi ska nämneligen till estockholmo! Min hemstad! ^^
Men vi hörs på Måndag annars!


( Rolig bild på mammsen! xD )



// Elin <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0