Ronja teater...

Jag gillar den inte såå mycket, men jag jag har ju sett den förut oxå så det kan vara darför.
Vi skulle åka på den med skolan! Dessutom var det jobbigt att sitta i en buss först 65 minuter och sen kolla på teatern som var 3 timmar!!!!!
Fast det som var bra var att vi fick ha mobiler ^^ Jag och Ida lyssnade på musik nästan hela tiden på bussen ~^  

Bild på klassen


Sen pallar jag inte lägga ut fler. Hihihihi


Byebye <33


Ps. Den dumma teatern gjorde så att jag och Ida missade våran skötar-ridning ( Cissi och nora har börjat ede!!! ) =(

Kommentarer
Postat av: Maalin=)

varför går ni på teater hela tiden??



allt bra me dej?

2010-08-26 @ 19:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0